معرفی بیترکس bittrex



تاریخچه صرافی بیترکس bittrex

بیترکس bittrex در سال 2014 توسط بیل شیهارا (Bill Shihara)، ریکی لای (Richie Lai)، رامی کاواچ (Rami Kavach) و ریان هنتز (Rian Hentz) تاسیس شد و مکان آن نیز در سیاتل، واشنگتن‌ است. این تیم دارای بیش از پنجاه سال تجربه در زمینه‌ی امنیت و توسعه‌ برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت، آمازون، کوالیز و بلک‌بری می باشد.

بیترکس bittrex تحریم برای ایرانی ها

در ۲۰ مهر ۱۳۹۶،‌صرافی بیترکس bittrex که برای ایرانی ها قابل استفاده بود،‌ تمام مبالغ کاربران ایرانی رو بلوکه و آی پی ایران را مسدود کرد.
شرایط استفاده جدید بیترکس bittrex به طور مشخص به ساکنین پنج کشور کره شمالی، ایران، منطقه کریمه، سوریه  و کوبا کرده مسدود شده است. به علاوه، هر شخصی که به وسیله ایالات متحده مورد تحریم‌های اقتصادی قرار گرفته باشد، از دسترسی به این صرافی محروم خواهد شد.

در کره جنوبی، یک سایت اکسچنجینگ دیگر به نام Youbit به دلیل هک شدن 17 درصد از سرمایه اش مجبور به متوقف کردن تمام تراکنش های مالی اش شد. بنابراین با وجود این مثالها، به راحتی می توان متوجه شد که قرار دادن سرمایه در چنین سایت هایی با چه میزان ریسکی همراه است. با وجود تمام خطراتی که وجود دارد، بیترکس bittrex یکی از ایمن ترین سرویس های اکسچنجینگ ارزهای رمز نگاری شده است.

بیترکس bittrex معتقد است برای چندین برابر کردن سرمایه اش به اولین چیزی که نیاز دارد، اعتماد کاربران است. این سایت توسط Bill Shihara، Richie Lai، Rami Kawach و Ryan Hentz در سال 2014 در در سیاتل، واشنگتن تأسیس شد. تمامی اعضای این کمپانی بیش از 50 سال تجربه در زمینه امنیت و توسعه برای شرکت های مختلفی مانند مایکروسافت، آمازون، Qualys و Blackberry هستند. بنابراین با وجود تمام خطراتی سایبری که وجود دارد، به نظر می رسد که این تیم به اندازه کافی امن هستند. امنیت کلید اصلی موفقیت Bittrex است. اعضای این تیم در تلاشند که با استفاده از توانمندی هایی که دارند، اعتماد و امنیت مورد نیاز کاربران را تامین کنند.

بیترکس bittrex چیست؟

بیترکس bittrex یک پلتفرم برای برای تبدیل انواع ارز دیجیتال به یکدیگر است. به عبارت دیگر، تنها افرادی مجاز به استفاده از این سایت هستند که صاحب یکی از انواع ارز دیجیتال باشید. بنابراین برایاین که از طریق این سیستم یکی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را خریداری نمایید، نمی توانید از یکی از ارزهایی که توسط دولت پشتیبانی می شود، استفاده کنید. نمونه هایی از ارز دولتی عبارتند از دلار آمریکا، پوند انگلیس و یوان چینی.

در این سامانه از 190 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می شود، که 284 حالت برای تبدیل آنها به یکدیگر وجود دارد. به عنوان مثال :

1 بیت کوین یا BTC معادل است با 13.42 اتریوم یا ETH . مسلما هرچه که ارز رمزنگاری شده از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، تعداد حالت هایی که برای اکسچنجینگ آن وجود دارد، بیشتر است.

مزایای بیترکس bittrex چیست؟

کارمزد پایین

به ازای هر اکسچنجینگی که شما با استفاده از این سرویس انجام دهید، باید 0.25 درصد از آن را به عنوان کارمزد پرداخت کنید.

تنوع زیاد

با وجود اواع مختلف ارز دیجیتالی که در این سامانه وجود دارد، تقریبا غیر ممکن است که اکسچنجینگ مد نظرتان را پیدا نکنید. در حالی که سایر رقبای این سامانه مانند Poloniex تنها از 80 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کنند.

امنیت بالا

همانطور که گفته شد، امنیت بالای این سامانه کلید اصلی موفقیتش است. با استفاده از اطلاعات کمی که این سامانه از شما دریافت می کند، به راحتی امنیت حساب و تراکنشتان را تضمین می نماید.

سرعت بالا

اگر در انجام تراکنش های مالیتان عجله دارید، بهتر است از سرویس هوشمند و سریع این سامانه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که هر سامانه آنلاینی دارای مزایا و معایب منحصر به خودش است. به عنوان مثال عدم پشتیبانی بیترکس bittrex از ارزهای دولتی نیز به نوعی محدودیتش محسوب می شود.